piątek, 16 września 2016

Bohater Tygodnia - dodatkowe informacje

Bohater Tygodnia - dodatkowa informacja.
Każde dziecko otrzymuje do domu 3 kartki( tzw. książeczkę Bohatera Tygodnia). Stronę główną, stronę prezentacji oraz instrukcję. Dodatkowo otrzymuje medal do pokolorowania.
Pozostałe kartki tj. te, które tworzy w domu tzw. plakaty w formie A4 dokłada samodzielnie. Tyle ile zrobi, tyle będzie np. co lubię  jeść - 1 kartka, mój ulubiony bohater- 2 kartka  itd. Prosimy aby każda kartka była podpisana - co to jest. Szczególnie jest to istotne w najmłodszych grupach, kiedy dziecko się zawstydzi nauczyciel będzie mógł przeczytać co prezentuje dana kartka i podpowiedzieć dziecku.

Dodatek: do każdego zestawu dołożone są 2 kartki: "Moje wartości" oraz "Mój dobry uczynek". Są to kartki, które podobnie jak w instrukcji Bohatera Tygodnia wypełnia dziecko z rodzicami z tym, że z tych kartek stworzymy osobną księgę wartości i dobrych uczynków ( jest to związane z realizacją tzw. polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2016/17 tj. upowszechnienie czytelnictwa oraz wychowanie do wartości)

INSTRUKCJA DO KARTEK "MOJE WARTOŚCI" ORAZ "MÓJ DOBRY UCZYNEK"

Instrukcja:
Celem naszych działań jest stworzenie grupowej księgi wartości i dobrych uczynków.
Rodzice podczas realizacji projektu Bohater Tygodnia dodatkowo wypełniają z dziećmi dwie kartki „Moje wartości” oraz „Mój dobry uczynek”

Co może być umieszczone na kartkach:
·       Zdjęcia
·       Rysunek, wyklejanka itp.
·       Naklejki
·       Wiersz czy treść piosenki związany z tematyką
·       Wycięte i przyklejone obrazki
 
Wszystko to, co przychodzi nam na myśl jeśli chodzi o tematykę wartości i dobrych uczynków
                                                  Życzymy ciekawych pomysłów i kreatywności w przygotowaniu prac.

 
Jak to wygląda w praktyce można zobaczyć na poniższej stronie
                                     BOHATER TYGODNIA - jak wygląda taki projekt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz